torsdag 10 november 2011

Fläck och streck Hitler!

Idag var en låång dag, gick upp och fixade och plockade ihop kläder som jag och Caroline plockat ihop igår till fotograferingen idag, sen begav jag mig mot skolan där jag och Caroline tillsammans plockade ihop outfits till modellen att ha på sig, sen skickade vi modellen in i sminket och raskt därefter så fotograferade vi illa kvickt men jäklar va fort solen skönk!
Efter detta stress och den mest oseriösa och konstigaste fotograferingen jag varit med om så satt vi och tuschade på vår slutliga bild inpå natten och ni kan ju ana hur övertrött man blir efter en heldag med stress XD så jag är efter denna kväll kallad Fläck Hitler pga min petiga tuschande enligt CarolineXD jag var ju självklart tvungen att slå tillbaka på detta så hon fick heta Streck Hitler pga sina jäkla streck i Indesign!
övertrött! och kan vara den mest svårlästa text jag någonsin skrivit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar