måndag 3 oktober 2011

Cykelrunda i nikon anda




Jag tog med mig Nikon D3s hem från skolan idag för att jag tänkte jag skulle bekanta mig lite mer med Nikon i och med att jag har canon och en dag så står man där med en nikon i handen och då förväntas man kunna något också haha.
Nikon 3Ds är ju så känd för sin otroliga brushantering bland annat så jag tänkte att jag tar en runda på cykeln i natten och får helt enkelt se själv om det stämmer, resultatet kan du se ovan.
Jag har jobbat väldigt lätt tidigare med 3Ds men inte alls under så här pressande situationer där man maxar allt som kameran har. jag kan ju säga att på bland annat bilden med dimman på så såg jag inte handen framför mig. Jag tyckte att 3Ds va en nedrans kul kamera men kanske lite väl onödigt krånglig...dessvärre tycker jag att lite alla Nikon går i de spåret:/ men som sagt älskar brushanteringen och D-lighting va bad ass:D
(bilderna är för övrigt helt otuschade om någon trodde annat ;>)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar