fredag 28 oktober 2011

Tenta

Idag började dagen med en tenta i Digital Stillbild A, fy fasen va svår den va! alla andra har sagt tidigare att den var jätte enkel och vi har fått test prov från tidigare år och de va jäkligt lätta och så har de bestämt sig för att ändra provet detta året så nu gör vi det via internet och jäääklar va svårt de va! Om man lägger det såhär, tidigare hade enligt myten ingen blivit kuggad på digital stillbild a tentan och detta året var det väldigt många från klassen som inte fick godkänt. Jag klarade den som tur väl är men ojojoj ni som ska gå här, håller de samma standard nästa år så PLUGGA HÅRT!

Efter denna tenta så vart slocknade jag hemma i och med att jag stigit upp tidigt och kört till och från Gamleby en hel del idagXD så jag sov en bra stund nu på eftermiddagen. Steg upp för ett tag sen nu dock och satte mig i arbete igen efter att ha fixat lite här hemma och nu kan jag visa 2 bilder till ifrån den spontana fotograferingen i Karlshamn med min köra syster Pernilla Krondahl, hon är så otroligt duktig för att vara så väldigt oerfaren, jag hoppas verkligen på henne!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar