lördag 15 oktober 2011

Print och Bok bygge

Dagen har bestått av tusch (som vanligt), jag har varit i skolan och printat mina bilder till Johan Westins uppgift med att ta en bild i hårt ljus, en i klassiskt ljus och en i mjukt ljus som jag även fotograferade igår om någon kommer ihåg det!
Sen i princip direkt efter blev det tacokväll här hemma i lofta med folket i huset, mycket trevligt och lasse blev de allt även en liten stund i högtalarna de uppskattas!
Efter detta kalas så satte jag mig och började klippa, klistra och skriva på min inspirations bok, fast de kommer dock bli i en pärm form haha, men jag vet inte riktigt om det kommer bli en inspirations bok, jag tar bilder som jag tycker om mycket och klistrar in och skriver om vad bilden består av, analyserar den och skriver varför jag tror jag gillar den, kan nog bli fint.
Sen så har jag även passat på att leverera Carlings bilderna, blir väl lite till arbete på att ändra på lite saker och så men i stort sätt JA, jag är nästan klar med dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar